BalıKsıRtı öRgü Teknikleri

The Best Balıksırtı Örgü Teknikleri Ideas. 1 ilmek atlayın ve 2,nci ilmeği düz örün, atlanmış ilmeği düz örün ve her iki ilmeği birlikte şişten boş alın. Bu model için öncelikle saçlarınızı normalde ayırdığınız gibi yandan veya ortadan ayırın.

En kolay şekilde balıksırtı örgü nasıl yapılır? Adım adım balıksırtı
En kolay şekilde balıksırtı örgü nasıl yapılır? Adım adım balıksırtı from www.yasemin.com

Tüm sanat eserlerinde olduğu gibi filografi de farklı teknikler kullanılarak yapılan bir örgü çeşididir. Kalın bir iplikle son derece tok sıkı bir örgü olur. # kenar ilmeği örmeden alın.

Üretilecek Esere Göre Farklı Örgü Şekilleri.


Bilmeyenler ve gevşek bırakanlar için bu saç modeli sizler. # i̇ki ilmeği normal ters örgü yapacak şekilde alın. Zincir, sık iğne, trabzan, ön ve arka ilmeğe batılarak 2 çekişli balıksırtı trabzan.

Tüm Sanat Eserlerinde Olduğu Gibi Filografi De Farklı Teknikler Kullanılarak Yapılan Bir Örgü Çeşididir.


Düz örgü tarafina bu şeki̇lde devam edi̇n. 893,809 views jan 1, 2015 kendi kendinize de balık sırtı yapabileceğinizi biliyor muydunuz? Web balıksırtı örgünün nasıl yapıldığını kuaför adem bulut'tan öğrenin.

Web Herkese Merhaba, Bu Videoyu Yazın Çekmiştim Ama Ancak Yayınlama Fırsatı Buluyorum.


Web filografi örgü teknikleri. Web minik balıksırtı örgü deseni. Web ben serkan karayılan, örgü,örgü modelleri,ters balık sırtı,ters balık sırtı saç örgüsü,balık sırtı saç örgüsü,saç örme,saç örme tekniği,hollanda örgüsü,holla.

Bu Model Için Öncelikle Saçlarınızı Normalde Ayırdığınız Gibi Yandan Veya Ortadan Ayırın.


Web kolay balıksırtı örgü yapma yöntemleri balıksırtı modelinin saçlara ikiye ayırarak uygulanan türü de bulunmaktadır. Web saçlarınızı balıksırtı örmeyi uzmantv'den öğrenin! Sonra saçını öne atarak, önce bir sonra diğer tarafı.

Bu Modelde De Yandan Kavranan Saçlar Her Iki.


Web ters çift taraflı balıksırtı örgü i̇le topuz nasıl yapılır? Web balıksırtı örgü tekniği (11’in katları, artı 2 ilmek) sıra 1 (örgünün ön yüzü) 1 düz, *2 ilmeği birlikte düz örün, 3 düz, 1 ilmek artırın, 1 düz, 1 ilmek artırın, tek seferde 2 ilmeği birden. Saçını ikiye ayır ve karışmaması için tek tarafı topla.

Posting Komentar untuk "BalıKsıRtı öRgü Teknikleri"